Még ilyen könyvet nem olvastam mint Pálfi Éva a „Mindenki nőknek ad el”-t. Beleláthattunk általa a női gondolkodás rejtelmeibe . Férfiként is tanulságos volt elolvasni .
Pálfi Éva ahogy azt a könyvéből is megtudhatjuk B2W marketing rendszert és le is védette . Sőt az egyetemen is tanítja a módszerét . A könyv igazából csak a felszínt érinti és nincs mélységében kidolgozva , de éppen elegendő ahhoz , hogy elmenjünk Éva tanfolyamaira és ott tudjunk meg többet és konkrétabbakat .
Azt elhiszem, hogy sok családnál végül a nő dönt a vásárlási ügyekben . Van benne logika . És azt is fontos tudni , hogy a nőknél sokat számít az érzelem . És az is igaz,hogy kevés olyan reklámot látni amely tetszene egy nőnek is. Több statisztikai adattal is alá támasztja az író a művében az elméleteit .
Azonban amikor a férfiakról ír akkor úgy érzem nagyon általánosít . Nem találtam benne magam és nem azért mert nőies férfi lennék , nem . Inkább azért mert nem minden férfi olyan ahogy azt ő leírja . Ettől eltekintve , mivel ez amúgy is csak egy kis rész a könyvből, a mű mindenki számára tanulságos lehet . Azt is mondhatnánk, hogy egy szemléletváltással egészen más világot teremthetnénk magunknak .
Ajánlom minden marketinges figyelmébe , mert a könyv egy új nézőpontot tár a szakemberek elé . Ez azt eredményezheti, hogy sokkal jobb minőségű és hatékonyabb reklámozás kezdődhet . Sőt akár olyan márkanév erősítés mehet végbe amely túlélheti az elkövetkező időszakot is . A könyvben az írónő meg is jósolja, hogy milyen cégek fognak fennmaradni . A könyv elolvasásával növelhetik esélyeiket a cégek .
A parfümről írt bejegyzésünk is érdekelheti !