Marketing – A márkaépítéshez idő kell

Ha az a célunk , hogy egy új márkát ismertté tegyünk akkor igencsak nagy munkába kezdtünk . De nem lehetetlen , évek hosszú során keresztül kell küzdenünk . Főleg akkor ha van több konkurencia is . De pont ez a hosszú idő adja az esélyt a felemelkedéshez . (Marketing)

Digitális marketing szakértő. A kép csak illusztráció ! A kép forrása : Pexels

Ahogy többször is kifejtettem azt , először is szükséges egy nagyon jó termék . Mert a márkanév kötelez a minőségre . Az a termék azonosítója . A minőség romlása nagy hátralépést jelenthet a cégek számára . Az ismertséget nehéz kivívni de nagyon könnyű elveszíteni . Ezért igyekeznek a vállalatok a tesztek után már bevizsgált termékeket kiadni . Azonban még így is halhatunk néha egy két felröppenő hírt a termék visszahívásokról .

Marketing a lelke mindennek

Ha van egy jó termékünk akkor szükség van jó marketingre is . Ez a terület az amelyre általában sajnálják a pénzt kiadni . Válságok idején ezt a kiadást szokták lefaragni . A nagy cégek viszont védik és köztudatban tartják a márkanevüket még a nehéz helyzetekben is . Kezdőként a marketing költség persze reális kell , hogy legyen . Ahogy fejlődik a társaság úgy emelhető a reklámra kiadott pénz is .

Az is népszerűsítheti a márkánkat ha szerepelünk valamilyen nagy rendezvényen . Például a Magyar e-kereskedelem napja egy ilyen esemény.

Abban az esetben ha sikerült ismertebbnek lennünk akkor nagyot dobhat a márkanéven ha van egy közös üzletünk valamely nagy céggel . Mint ahogy a Starbucks is az Appleval együtt forgalmazzák app segítségével a zenei termékeket . Így sokkal többen ismerték meg a céget . A nagyokkal való együtt szereplés bizalmat is ébreszt más nagy társaságokban is . Arról nem is beszélve ha a társaságunk meg érett arra , hogy bevezessék a tőzsdére mint nyílt részvénytársaságot .

Sajnos nem hagyhatjuk ki a szerencsét sem . Mert ahhoz, hogy sikeresek legyünk és sokan ismerjék és szeressék az általunk megteremtett márkát ahhoz nagy szerencse is kell .

Összegzés :

  • Jó termék
  • Marketing ( Ez fokozatosan lehet emelkedő )
  • Részvétel rendezvényeken (PL: ekernap.hu)
  • Közös projekt ismert nagy cégekkel
  • Tőzsdére lépés , ha elérte a kellő érettséget hozzá
  • Sajtó megjelenések

Related Posts