Az egyik legjobb módja és manapság egyre népszerűbb is az ha a cég vezére vagy tulajdonosa ír egy könyvet . Magam például a Szentkirályi vízre akkor figyeltem fel jobban amikor találkoztam a könyv ajánlatok közt Balogh Levente könyvével .
A könyv írásával sokat nyerhet egy társaság . A befektetők keresik azokat az adatokat is amellyel jobban megismerhető a cég mögött rejlő ember . Magam is jó néhány könyvet beszereztem ebben a témában . Richard Branson – A Virgin módszer vagy George Lucas könyve is ide sorolható .
Ez az információ is a köztudatba helyezte a cég nevét . Bár némely esetben jobban ismerjük a cég mögött álló embert mint magát a céget . ( Például jobban ismerem Richard Bransont a könyve által mint magát a Virgint ! ) De ettől függetlenül jó a cég hírnevének a könyv megjelenés .
Ha nincs idő vagy nincs ihlet akkor fellehet kérni egy írót vagy esetleg olyan módszerhez is folyamodhatunk mint az Elon Musk könyv esetében , hogy egy újságíró írja meg rólunk a könyvet . Sőt akár nemzetközi ismertséget is lehet elérni , ha a könyvet lefordítják más nyelvekre is és más földrészeken , országokban is értékesítik .
Persze az a legjobb ha van valami jó sztorink ami a cég indulását illeti .
Írta : B.A.
A Kulcs-Soft-ról írt cikkünk is érdekelhet !